Hi Bryan,
Just received this today (2020-MAY-25) from Dr. Bornholdt! I have written him and the German Lectron, GmbH team to suggest that with the addition of a Woo Commerce portal, Lectron.Info could serve as the English Lectron.de site. I will advise the Lectroneer community of any forward progress.
Dear Michael, lieber Herr Pohl, lieber Martin Pohl,
very nice hearing from you!
Hope you are all well during this Corona crisis, ich hoffe, es geht Ihnen allen gut!
Herr Pohl, ich druecke fest die Daumen, dass die Lectron Werstatt gut ueber die Corona Krise kommt.
Sind in naechster Zeit auch Lockerungen geplant, um den Betrieb wieder etwas zu normalisieren?
Michael, I must say that your suggestion is most interesting: I know Adafruit.com very well and this could indeed be an ideal distributor in the US market.
Adafruit.com kenne ich gut, vielleicht ein guter US Distributor?
I am continuing using Lectron Gene Regulation Labs in our Student Labs for university teaching.
Ich benutze das Genregulationslabor weiter in der Lehre.
I wish I could point my international colleagues to an international online order website. Am meisten vermisse ich die Moeglichkeit, internationalen Kollegen einen link auf eine englischsprachige Webseite fuer Info und Verkauf zu schicken. -> Herr Pohl: vielleicht koennen wir diese Zeit dafuer nutzen? Ich arbeite gerne zu, darf ich Ihnen einen Infotext fuer den Geregulations-Kasten auf deutsch und englisch fuer die lectron.de Seite schicken?
Hope you stay all well, bitte bleiben Sie alle gesund,
fond regards, herzliche Grüße,
Stefan Bornholdt
Prof. Dr. Stefan Bornholdt
Institute for Theoretical Physics
University of Bremen
Hochschulring 18, D-28359 Bremen, Germany